معرفی کانال یوتیوب شما در آکادمی ایمان برای افزایش بازدید در یوتیوب

معرفی کانال یوتیوب

قبل از اینکه بخواهین همکاری کنید باید بدانید که من کانال های سیاسی را بررسی نخواهم کرد.

برای افزایش بازدید در یوتیوب من کانال یوتیوب شما را بررسی می کنم، نکات مثبت و منفی را در یک ویدیو میگویم تا شماها بتوانید هر چه سریعتر کانال یوتیوب تان را رشد دهید. در ضمن ویدیو هایی که از شما درست می کنم در سایت های خودم https://foodacademy.ir/ و http://academyiman.com/ منتشر می کنم، اینطوری افزایش بازدید کانال یوتیوب تان بالاتر خواهد رفت. اما برای این کار یک سری شرایط دارم. حتماً این شرایط را بخوانید:

شرایط معرفی و بررسی کانال بدون هزینه:

شما باید در یکی از شبکه‌های اجتماعی در دنیا مجازی، بالای ۱۰ هزار دنبال کننده واقعی داشته باشی. اول یک ویدیو درباره کانال یوتیوب من میسازی https://www.youtube.com/foodacademy و به بینندگانت درباره آکادمی ایمان توضیح می دهی و معرفی می کنی تا دوستات آکادمی ایمان را بهتر بشناسند. وقتی که این کار را کردی یک ایمیل با لینک ویدیو به من بفرست contact@academyiman.com متقابلاً من همین کار را برای شما می کنم. اینطوری است که می توانیم در دنیای مجازی موفق بشویم. اگر این کار را کردید همکاری خود را با آکادمی ایمان شروع می‌کنید.

شرایط معرفی و بررسی کانال با هزینه:

اگر در دنیای مجازی تازه کار هستی، من برای معرفی و بررسی کانال یوتیوب شما مبلغ ۱۰۰ دلار میگیرم. وقتی که مبلغ را پرداخت کردید یک ایمیل به من بزنید contact@academyiman.com . اسم و فامیل خود را بنویسید. آدرس کانال یوتیوب تان را بنویسید. و رسید پرداخت ۱۰۰ دلار را برام ایمیل کنید.

پرداخت هزینه در داخل ایران:
کارت به کارت “۵۰۴۷۰۶۱۰۲۲۲۳۴۵۷۵” بانک شهر ایمان محمدزاده.
واریز مبلغ به حساب بانکی شماره شبا  ” IR۴۱۰۶۱۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۸۰۱۵۲۱۰۳۳ ” بانک شهر ایمان محمدزاده.

پرداخت هزینه خارج از کشور:
از طریق پی پال PayPal: https://www.paypal.me/foodacademy
از طریق حساب بانکی خارج از کشور:
IBAN: SE06 6000 0000 0007 1261 9372
BIC/Nationellt bankid: HANDSESS
Iman Mohammad Zadeh