معجون (آب میوه) چربی سوز

معجون (آب میوه) چربی سوز یکی از قویترین داروهای گیاهی برای شکم و پهلو

چربی سوز

آیا از چاقی خسته شدی و تصمیم داری لاغر بشی؟ حتما از این آب میوه چربی سوز هفته ای یکبار نوشیجان کن. این آب میوه تنها شکم و پهلو تو لاغر نمیکنه، بلکه سلامتی دوباره رو بهتون میده. بگذار غذا داروی تو باشد. اگر به دنبال یک معجون صددرصد طبیعی خیلی خوشمزه برای لاغری میگردی حتما اینجا رو کلیک کنید

با من همراه باشید 👇





برای دیدن این آموزش روی فیلم کلیپ زیر را لمس کنید ▼ اگر گیر کرد دوبار کلیک کنید

📌 مواد لازم صبحانه سالم:

  • هفت عدد کیوی سفت
  • نصف پیمانه آب
  • هشت عدد یخ
  • کمی نمک

⭕️ اگر خوشت اومد این کلیپ را به اشتراک بگذار 👇
صبحانه سالم

صبحانه سالم و رژیمی بدون گلوتن برای کودکان و بزرگسالان در فودآکادمی

صبحانه سالم

طرز تهیه صبحانه سالم اصلاً وقت زیادی نمی بره. این صبحانه هم رژیمی و خوشمزه مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. انواع چربی های خوب، آنتی اکسیدانت، املاح معدنی مناسب و ویتامین های بسیار خوبی برای بدنمون داره. دوستان خوبم به این صبحانه کسی نه نمیگه. هم جویدنش
آسان است و همین که سیر نگهتون میداره و در ضمن فاقد گلوتن است. دوتا صبحانه دیگه‌ای هم دارم که فوق العاده است حتما درست کنید ۱.حلیم اسکاندیناوی ۲.موسلی

با من همراه باشید 👇




برای دیدن این آموزش روی فیلم کلیپ زیر را لمس کنید ▼

📌 مواد لازم صبحانه سالم:

  • دو پیمانه جو پرک
  • یک هشتم پیمانه مویز
  • یک هشتم پیمانه بادام
  • یک هشتم پیمانه بادام هندی
  • یک هشتم پیمانه پسته
  • یک هشتم پیمانه تخم کدو
  • یک هشتم پیمانه فندوق
  • یک هشتم پیمانه کران بری
  • پنج عدد خرما
  • چند تا یخ
  • دو پیمانه شیر

⭕️ اگر خوشت اومد این کلیپ را به اشتراک بگذار 👇
سس رژیمی

سس رژیمی خوشمزه با ماست در فودآکادمی آشپزی با ایمان

سس رژیمی

طرز تهیه سس رژیمی خوشمزه با ماست که در کنار بیشتر غذاها عالی می شود. این سس رژیمی را در ساندویچ، سالاد و کنار استیک و سیب زمینی می توانید نوشجان کنید. اگر به دنبال سوزهای خوشمزه دیگری هم می گردی اینجا را کلیک کنید

با من همراه باشید 👇




برای دیدن این آموزش روی فیلم کلیپ زیر را لمس کنید ▼

📌مواد لازم برای این سس:

  • لبو سیصد گرم
  • پیاز پنجاه گرم
  • ماست با چهار درصد چربی دو پیمانه
  • روغن زیتون یک ق غ
  • خیلی کم نمک
  • خیلی کم فلفل سیاه

خاصیت لبو:

  • طبیعت چغندر گرم و‌تر است.
  • مصرف چغندر بیماری جذام را از بین می‌برد.
  • چغندر، عقل را زیاد می‌کند.
  •  شیره چغندر یکی از بهترین شیره‌های سبزی است که به ساختن گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند، خون را تصفیه کرده و جریان خون را بهبود می‌بخشد.  از این رو مصرف چغندر به خانم‌ها بسیار توصیه می‌شود.
  • چغندر قرمز یا لبو به دلیل داشتن فیبر فراوان که خاصیت کاهش چربی خون را دارد و همچنین اسید فولیک، بهتر است در سبد غذایی بیماران قلبی قرار بگیرد.
  • لبو دارای مقادیر فراوان آهن در کنار ویتامین ث و اسیدفولیک است که از بروز کم خونی در افراد به‌ویژه دختران جوان ممانعت می‌کند.
  • چغندر ملین، نرم‌کننده و ادرارآور بوده و در رفع یبوست نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند. همچنین اهمیت بسزایی در دستگاه گوارش دارد.
  • درمان‌کننده التهاب مجاری ادرار است.
  • چغندر مانند هویج دارای کاروتن است که در معده تبدیل به ویتامینA می‌شود.
  • چغندر دارای پروتئین – چربی – ویتامینهای A، B1، B2، B3 و C – مواد قندی و املاح معدنی چون فسفر، کلسیم و آهن است.
  • خوردن چغندر پخته، برای رعشه مفید است خصوصاً اگر برگ آن سرخ رنگ باشد.
  • مصرف چغندر برای درد مفاصل و نقرس مفید است چون مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد.
  • شربت چغندر بهترین نوشابه و تقویت کننده بدن و دافع سموم بدن است (برای تهیه شربت چغندر، با آبمیوه گیری آب سه تا چهار عدد چغندر خام را بگیرید و آن را با یک لیوان آب معدنی مخلوط کنید).

⭕️ اگر خوشت اومد این کلیپ را به اشتراک بگذار 👇
صبحانه خوشمزه و سالم در طبیعت

املت ایرانی یک صبحانه خوشمزه و سالم در پارک جمشیدیه

صبحانه خوشمزه

طرز تهیه صبحانه خوشمزه اصلا وقت زیادی نمیبره. این صبحانه سالم خوردنش در طبیعت بسیار دلنشین است. سعی کنید یک روز در هفته بروید در دل طبیعت مثل پارک ها و کوه های اطراف خونتون و این صبحانه سالم و خوشمزه را درست کنید.اگر به دنبال صبحانه سالم و مقوی دیگری هم می گردی اینجا را کلیک کنید

با من همراه باشید 👇




برای دیدن این آموزش روی فیلم کلیپ زیر را لمس کنید ▼ اگر گیر کرد دوبار کلیک کنید

⭕️ اگر خوشت اومد این کلیپ را به اشتراک بگذار 👇
پیتزا خانگی

تهیه پیتزا خانگی با سس رژیمی و خمیر سبوس دار در فودآکادمی🍕

پیتزا خانگی

طرز تهیه پیتزا خانگی هم سالم تره و هم خوشمزه تر. این پیتزا با سس خانگی بی نظیر و نان سبوس دار یک ناهار و شام خیلی عالیه. من معمولاً
غذاها مو در خانه درست می کنم و به رستوران کمتر می روم. ❤بگذار غذا داروی تو باشد❤
اگر پیتزا دوست داری حتما این پیتزای مارگاریتا را هم درست کن اینجا را لمس کنید

❤با من همراه باشید 👇




برای دیدن این آموزش روی فیلم کلیپ زیر را لمس کنید ▼ اگر گیر کرد دوبار کلیک کنید

📌مواد لازم برای سس پیتزا:

🔸گوجه فرنگی ۷۹۰ گرم 🔸سه پیمانه آب 🔸یکی و نصفی حبه سیر 🔸یک قاشق چای خوری جزو هندی 🔸نصف قاشق چای خوری زیره 🔸یکی و نصفی قاشق چای خوری آویشن 🔸نصف قاشق چای خوری فلفل سفید 🔸کمی میخک 🔸به مقدار کافی نمک🔸یه تیکه چوب دارچین

📌مواد لازم برای خمیر پیتزا:

🔸یک قاشق چای خوری مخمر 🔸آب ولرم ۱ پیمانه 🔸یک قاشق چای خوری شکر 🔸۳۲۱ گرم آرد نان 🔸یک قاشق چای خوری نمک 🔸۱۴ گرم
سبوس جو 🔸یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

📌مواد لازم تاپینگ پیتزا:

🔸بادمجان ۳۵۰ گرم 🔸کدو ۲۸۰ گرم 🔸یک عدد فلفل دلمه ای بزرگ 🔸۴۰۰ گرم قارچ 🔸۲ عدد پیاز حدوداً ۱۵۰ گرم 🔸به مقدار لازم نمک 🔸نصف قاشق چای خوری فلفل قرمز 🔸یک قاشق چای خوری آویشن 🔸یک قاشق چای خوری پاپریکای دودی

⭕️ اگر خوشت اومد این کلیپ را به اشتراک بگذار 👇
1 2 3 11